Sunday, November 18, 2012

RESUME

Dah hampir 2 bulan cuti selepas habisnya Diploma,
Ya. Aku sedang menyiapkan resume aku. Masa sekolah
dulu aku memang tak aktif sukan atau badan beruniform
sebab aku tak tahan, dan cepat jatuh sakit. Jadi bila nak
tulis resume tu agak tersekat sekat,nak citer pasal kelebihan  aku
aii. dulu ada sorang pensyarah atau fasilitator ni tanya aku
pasal apa kekuatan aku, aku sendiri pun tak tahu
dan aku katakan pada dia bahawa aku ni multi person,universal
aku ada banyak minat dan benda yang aku suka buat, kononnya macam
macamlah.eh memang macam macam ok.itu aja.sampai dia cakap
aku ni manusia yang paling jarang dia jumpa.tapi Insyaallah.aku akan
siapkan cepat. bersyukur ada seorang kawan yang
tolong bagi resume dia.al maklumlah. aku tak pernah buat
resume. tambah tambah lagi nak tulis dalam English,mmg hampeh* lah
Thanks Putera. You've helped me so much. kalau dapat job ni
You're the 1st person who knows this News.
Its already 4.08 AM. I should sleep now.boleh nak tidoq sejam je
kejap lagi kena bangun balik untuk sahur.dan solat subuh.
walaupun aku dah makan tengah malam. tapi orang kata
lagi tengah malam,lagilah lapar.dah macam orang bela saka* pula kan
ekekeke. ni lah 1st time aku merepek kat blog.I'm promise myself to write about
Hijrah.Stay Tuned.

Salam Cinta Dan Kasih Sayang. AI .


No comments:

Post a Comment