Thursday, January 2, 2014

#zine pertama


Salam semua. Alhamdulillah. aku kini punya kekuatan untuk bangkit. 
sebenarnya aku dah lama jadi kaki tulis
tapi dulu aku tak nampak benda ini
aku di seru-seru semangat
yang entah datang dari mana
mungkin tuhan berikan aku kudrat
yang berlipat-lipat
untuk aku ceritakan dekat-dekat
pada kamu semua

ini adalah pre- kepada buku @ #zine pertama aku
siapa yang mahu sampah ini
boleh pm aku by email , twitter atau facebook. tumblr ataupun kat sini.
eh suka hati koranglah. aku tak kisah. 
inform then I will post it to you. its free
bila dapat nanti jangan lupa hashtag #GincuMerah .
idea, sokongan, kritikan membina adalah antara doa kalian untuk aku terbitkan #GincuMerah.

InsyaAllah





Salam Sayang
buat layang-layang
semua.

@aechaibrahim

No comments:

Post a Comment